Cauta pe blog..

Se încarcă...

miercuri, 29 iunie 2011

Review: Produse Farmasi

Buna dragelor!

Stiu ca am absentat destul de mult timp si ca am facut destul de multe promisiuni ca voi scrie mai des,dar am spart display-ul de la laptop si tocmai ieri mi l-a adus tati de la Bucuresti.
Mi-a fost tare dor de voi,sincer! Si deabia asteptam sa mai scriu ceva si de acum in colo chiar o sa ma tin de treaba pt ca oricum sunt in vacanta si nu am ce sa fac.

O sa revin si cu cateva lookuri dragute si am si cateva idei pt unele postari,sper eu,placute:D .. Am vrut de mult timp sa fac review-ul acesta la produsele Farmasi , dar daca nu am avut unde, chiar nu a depins de mine si de timpul meu.. Sper sa fiu cat mai clara, stiti ca nu ma pricep foarte bine la review-uri , doar va spun oarecum propria parere despre aceste produse.
Produsele le-am comandat de pe site-ul de aici si produsele mi s-au parut de buna calitate , avand in vedere pretul lor mic.
Pai sa va spun , mie mi s-au parut foarte de treaba cei de acolo si chiar le multumesc:) Tin sa precizez ca eu mi-am luat prima nuanta de la fiecare produs. Si acum sa va spun o mica parere despre produse:

  • Farmasi Camouflage Concealer Stick - Pot sa spun ca gradul de acoperire este mediu , dar indeajuns pentru mine. Este destul de cremos si se intinde repede. Are acolo sus un mic "recipient" (ca nu stiu cum sa-i spun!!) care contine acelasi produs si , care dupa parerea mea, este si mai cremos,dar eu il folosesc pt buze si il iau cu o pensula pt buze. Eu ma declar multumita de acest produs si sincera sa fiu l-as mai cumpara si a doua oara!

  • Farmasi Stick Foundation - Am fost putin dezamagita de acest produs, nu stiu daca e din cauza ca mi l-am luat eu prea deschis si aratam ca o fantoma,chiar nu stiu:)) .. Cert este ca in ciuda faptului ca nuanta este 01 , ma asteptam sa fie cam aceeasi culoare cu fondul de ten lichid , pt ca eu mereu , la orice fond de ten imi iau prima nuanta pt ca sunt deschisa la fata,dar fondul asta de ten e prea deschis chiar si pentru mine!! Nu il pot folosi in niciun caz pe fata. Acopera binisor , dar se intinde destul de greu. Eu din cand in cand il mai folosesc pe post de baza pt ochi:D
  • Farmasi Stay Matte Foundation - si in sfarsit am ajuns la produsul meu favorit! Chiar citisem cateva review-uri inainte despre el , dar sincera sa fiu nu ma asteptam sa fie atat de bun! Nu mi-am imaginat niciodata ca un fond de ten la 15 lei poate arata asa de bine pe fata! In primul rand are acoperire destul de mare , cel putin pt mine este suficienta , nu am nevoie de mai multa. Se intinde repede pe fata si cred ca se adapteaza oricarui tip de ten. Eu am inceput sa-l folosesc in fiecare zi si este perfect pt vara! Nu stiu daca o sa raman la fondul asta de ten pt ca vreau sa mai incerc, dar in mod sigur il voi mai cumpara cu cea mai mare placere:) NOTA 10 !!
Kisses!!!:*

7 comentarii:

  1. si eu am fondul de ten si corectorul...si la fel le consider foarteee bune. Cand mi-am cumparat prima oara fondul de ten am dat in jur de 10 lei pe el si nu ma asteptam la cine stie ce calitate..insa a fost dragoste la prima vedere:)

    RăspundeţiȘtergere
  2. @Dia - iti multumesc frumos! promit promit promit ca o sa scriu mai mult pe blog!

    @Bondarica - acum s-au mai scumpit putin produsele , chiar si rujurile..inainte parca erau 6 lei. ma bucur mult ca iti plac si tie,eu una le ador si fara alte precizari!:)) pup:*

    RăspundeţiȘtergere
  3. da , sunt acceptabile..imi plac...mai ales oja de la ei rezista pe unghiile mele 5 zile...am altele scumpe care sar imediat..

    RăspundeţiȘtergere
  4. @Deuta - multumesc mult!

    @Modniza - si eu te pup! :*:*

    @Coco - nu am incercat pana acum ojele , dar chiar m-ai facut curioasa.la urmatoarea comanda sigur o sa-mi iau si eu macar una:D pup:*

    RăspundeţiȘtergere